.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسينيان: عملكرد احمدي‌نژاد را بيشتر از ميرحسين فبول دارم

نماينده مردم تهران در مجلس درخصوص مقايسه عملكرد احمدي‌نژاد و ميرحسين موسوي گفت: عملكرد احمدي‌نژاد بسيار مثبت بوده و اين بدان معناست كه ايشان را بيشتر قبول دارم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، روح‌الله حسينيان نماينده تهران در مجلس در حاشيه جلسه علني يكشنبه در جمع خبرنگاران با بيان اينكه پس از آغاز به كار مجلس هشتم برخي از نمايندگان تصميم داشتند تا در راستاي تعامل بيشتر بين دولت و مجلس فراكسيوني تشكيل شود، گفت: تاكنون جلسات متعددي در اين زمينه برگزار شد و تصميماتي هم اتخاذ شده است تا فراكسيون انقلاب اسلامي در آستانه سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي اعلام موجوديت كند.
وي هدف از تشكيل اين فراكسيون را دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، تبديل ارزش‌ها به قانون، دفاع از آرمان‌هاي امام خميني(ره) و قانوني‌كردن رهنمودهاي مقام معظم رهبري و ايجاد تعامل بيشتر بين مجلس و دولت دانست.
خبرنگاري از حسينيان پرسيد آيا اهدافي كه داريد از طريق فراكسيون اصولگرايان مجلس محقق نمي‌شود كه وي در جواب گفت: فراكسيون اصولگرايان به دليل بزرگي و پهنه زياد كم تحرك شده كه ما تشخيص داديم فراكسيون‌هايي ديگر در طول و در راستاي اهداف فراكسيون بزرگ اصولگرايان تشكيل شود تا جريان اصولگرايي تحرك بيشتري داشته باشد البته تشكيل اين فراكسيون‌ها در عرض فراكسيون اصولگرايان نخواهد بود.
عضو هيئت موسس فراكسيون انقلاب اسلامي با بيان اينكه اين فراكسيون مواضع خود را در انتخابات مشخص خواهد كرد، در پاسخ به سوالي درباره تغيير نام فراكسيون گفت: نام اين فراكسيون انقلاب اسلامي است و هيچ تغيير در اين زمينه صورت نمي‌گيرد.
حسينيان در پاسخ به سئوالي در مورد نسبت اين فراكسيون با رايحه خوش خدمت گفت: ما با همه نسبت خوشي داريم و رايحه خوش هم از اين فراكسيون مجلس به مشام مي‌رسد.
وي افزود: ما همه در يك راستا هستيم اما سليقه‌هاي مختلف داريم.
عضو هيئت موسس فراكسيون انقلاب اسلامي با بيان اينكه تاكنون حدود 40 نفر در اين فراكسيون ثبت نام كردند، گفت: مرتضي آقا تهراني، علي اصغر زارعي، فاطمه آليا و طيبه صفايي نمايندگان تهران از جمله چهره‌هاي شاخص اين فراكسيون هستند.
خبرنگاري از حسينيان پرسيد كه فراكسيون انقلاب اسلامي چه تحركاتي را پيگيري خواهد كرد كه تاكنون پيگيري نشده كه وي در جواب گفت: ما خيلي از تحركات را مي‌خواستيم از جمله ايجاد تعامل بين مجلس و دولت كه از اقدامات فراموش شده مجلس هشتم است.
وي افزود: وضع تعامل مجلس دولت مناسب است اما ما مي‌خواهيم مناسب‌تر شود.
نماينده تهران در مجلس در خصوص سئوالي مبني بر مقايسه عملكرد احمدي‌نژاد و ميرحسين موسوي گفت: عملكرد آقاي احمدي‌نژاد بسيار مثبت بوده است و زماني كه از احمدي‌نژاد اسم مي‌برم، بدين معنا است كه من ايشان را بيشتر قبول دارم.
حسينيان گفت: همچنان از احمدي‌نژاد حمايت مي‌كنم و معتقدم كه در مجموع اصولگرايي جز از احمدي‌نژاد از كسي حمايت نخواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.